Νέα

Νέα έρευνα της ManpowerGroup: Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες. - Εταιρεία Ανθρώπινου Δυναμικού

Written by ManpowerGroup | 24 Σεπτεμβρίου 2018
Νέα έρευνα της ManpowerGroup:

Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες.

Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής από μια εταιρία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική του συμπεριφορά ως καταναλωτής

Αθήνα, 25  Σεπτεμβρίου 2018 – Η νέα έρευνα της ManpowerGroup [NYSE: MAN], η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 χώρες καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρίας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων. Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

“Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για τη διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών”, δηλώνει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας. Η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. “Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας”.

Η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρίας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρίες για:

  • τη βελτίωση της εμπειρίας του υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης
  • τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας και
  • την ανάπτυξη ενός ελκυστικού “brand name, ευθυγραμμισμένου με τις ανάγκες των καταναλωτών