Ετοιμότητα για την Καινοτομία: Η ManpowerGroup εντοπίζει τα εννέα χαρακτηριστικά των καινοτόμων εταιριών


Ετοιμότητα για την Καινοτομία:
Η ManpowerGroup εντοπίζει τα εννέα χαρακτηριστικά των καινοτόμων εταιριών
 
Η νέα έκθεση της ManpowerGroup βοηθά τις εταιρίες να δημιουργήσουν κουλτούρα
επιτάχυνσης καινοτομίας και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης
 
 
 
Αθήνα, 23 Οκτωβρίου 2018 - Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πραγματοποιείται με έναν πρωτοφανή ρυθμό. Σήμερα η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται περισσότερο από την ικανότητά της να καινοτομεί και τις δεξιότητες των εργαζομένων της παρά από τα περιουσιακά της στοιχεία. Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιταχύνουν την καινοτομία και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης στις ψηφιακές τους επενδύσεις, η ManpowerGroup [NYSE: MAN] προσδιορίζει τα εννέα βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την ετοιμότητα της εταιρίας για καινοτομία. Αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά παρέχουν ένα σχέδιο δράσης καλλιέργειας συμπεριφορών προκειμένου να καλλιεργηθούν στην ψηφιακή εποχή και μεγιστοποιήσουν την αξία.
 
"Η κουλτούρα καινοτομίας χαρακτηρίζει ένα εργασιακό περιβάλλον όπου οι ηγέτες καλλιεργούν νέες ιδέες, εφαρμόζουν νέες διαδικασίες και ενθαρρύνουν την καινοτομία ως μακροπρόθεσμη αξία για την επιχείρηση", αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας. "Ως αντίποδα στη συνεχή αλλαγή, η καινοτομία και η προσαρμογή αποτελούν το σημείο αναφοράς. Η δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας είναι μια κρίσιμη επένδυση για το μέλλον μιας εταιρίας. Στο τέλος, η επιχειρησιακή κουλτούρα εκτός από μια αφηρημένη αντίληψη οφείλει να παράγει μετρήσιμες αλλαγές. Όταν η καινοτομία και η κουλτούρα βαίνουν καλώς, οι εργοδότες μπορούν να αναμένουν μια σημαντική και γρήγορη απόδοση".
 
Εάν ένας οργανισμός καλλιεργεί κουλτούρα που περιλαμβάνει κάθε ένα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά, είναι πιθανό να είναι έτοιμος για καινοτομία:
 
Εμπιστοσύνη: είναι το δίχτυ ασφαλείας που επιτρέπει τις νέες ιδέες και καθιστά δυνατή την καινοτομία, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που επιτρέπει και δικαιολογεί τα αναπόφευκτα λάθη.
 
Περιέργεια: είναι η κινητήρια δύναμη της δημιουργικότητας. Για να οικοδομήσουμε μια κουλτούρα καινοτομίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ένα κλίμα που να καλλιεργεί την κριτική σκέψη, όπου ενθαρρύνεται η «αμφισβήτηση» του κατεστημένου, ακόμα και εάν αυτό σημαίνει δημιουργία διαφωνιών.
 
Πειραματισμός: Οι επιχειρήσεις επιτυγχάνουν όταν συνεχίζουν να πειραματίζονται εστιάζοντας στον ορίζοντα όπου μεταβάλλεται συνεχώς.
 
Επιμονή: Μια επιτυχημένη εταιρία παρέχει υποστήριξη, καθοδηγεί και προσαρμόζεται στα ζητήματα που προκύπτουν.
 
Πυγμή: Οι άνθρωποι με πυγμή δείχνουν θάρρος, δύναμη χαρακτήρα και επιμονή κατά τη διάρκεια αναπόφευκτων δυσκολιών, καθιστώντας με τον τρόπο αυτό ένα βασικό παράγοντα διαφοροποίησης στη σημερινή αγορά.
 
Συλλογικότητα: Η παρακολούθηση της ισορροπίας ρόλων σε μια ομάδα προσφέρει μια διορατικότητα στη δυναμική της. Υποδεικνύει επίσης την πιθανότητα επιτυχίας ή αποτυχίας για μια ανατιθεμένη εργασία.
 
Διαφορετικότητα: Για να προκύψει η καινοτομία χρειάζεται διαφορετικές προοπτικές για την περιήγηση σε έναν ταχέως εξελισσόμενο κόσμο.
 
Ευμάθεια: Αυτό που γνωρίζετε ήδη είναι λιγότερο σχετικό με αυτό που μπορείτε να μάθετε.  Γνωρίζοντας τις απαντήσεις στις ερωτήσεις είναι λιγότερο σημαντικό από το να έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε τις σωστές ερωτήσεις στη σωστή στιγμή.
 
Επικοινωνία: H καινοτομία καθοδηγείται από ένα σαφές όραμα και σκοπό. Οι ηγέτες πρέπει να το διατυπώνουν ανοιχτά και να το επικοινωνούν σε τακτική βάση έτσι ώστε να ορίζονται οι παράμετροι για τις νέες ιδέες.  Η επικοινωνία σημαίνει επίσης ανταλλαγή ιδεών και κατανόηση των διαφορετικών απόψεων.
 
 
Διαβάστε πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα της έκθεσης εδώ.