
Ο όμιλος ManpowerGroup στηρίζει τους πρόσφυγες από την Ουκρανία συμμετέχοντας στη Tent Partnership for Refugees
4 Απριλίου, 2022
Η ManpowerGroup Ελλάδας υποστηρικτής του Φοιτητικού Διαγωνισμού Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up 2022»
26 Μαΐου, 2022May ’22


Sales Manager (Θεσσαλονίκη)
Ανώτερο στέλεχος, έμπειρο, δυναμικό και προσηλωμένο στην επίτευξη των στόχων του ως στέλεχος πωλήσεων και εξυπηρέτησης καταναλωτών, με 15+ χρόνια εμπειρίας και γνώσης σε θέματα διοίκησης προσωπικού, διαχείρισης και ανάπτυξης πελατών και ανάλυσης δεδομένων σε Πολυεθνικούς οργανισμούς.
Εξαιρετικός ακροατής και πειστικός ομιλητής με ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας. Ιδιαίτερα ικανός σε διαπραγματεύσεις, στον εντοπισμό και την επίλυση εμπορικών προκλήσεων με γνώμονα την αύξηση της παραγωγής, της απόδοσης και της κερδοφορίας. Η αναλυτική σκέψη και η προσοχή στη λεπτομέρεια, αποτελούν χαρακτηριστικά του, αποτέλεσμα των οποίων είναι η αποδοτική διαχείριση του πελατολογίου, του προϋπολογισμού, καθώς και η καθοδήγηση, αλλά και διατήρηση υψηλού επιπέδου συνεργασίας στην ομάδα του. Απόφοιτος Μηχανολόγος Μηχανικός BSc και κάτοχος MSc στην πληροφορική με εξειδίκευση σε Knowledge Management. Επικοινωνεί άριστα στα Αγγλικά.
Indirect Sales Manager (Θεσσαλονίκη)
Έμπειρος Indirect Sales Manager, με συνολική εμπειρία άνω των 27 ετών, κυρίως στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, σε consumer electronics, & hotel equipment, στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Ειδικευμένος στην ανάπτυξη δικτύου συνεργατών και στην μεγιστοποίηση της απόδοσης τους, εξασφαλίζοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα και την ευρωστία του δικτύου. Δημιούργησε με επιτυχία ,δίκτυα συνεργατών για όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με market share άνω του 60%. Είχε αναλάβει επιτυχημένα την ανάπτυξη δικτύου δικαιοδόχων για μεγάλη Αμερικανική εταιρεία στον χώρο των Consumer Electronics, παράλληλα με την διοίκηση των company-owned stores και καναλιού χονδρικής πώλησης με μεγάλη επιτυχία. Επίσης την διοίκηση υποκαταστημάτων Β .Ελλάδος και ομάδας πωλήσεων ,τόσο για Service Providers της Κινητής ,όσο και των Consumer Electronics. Οι ισχυρές διαπροσωπικές σχέσεις με τους συνεργάτες ,το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και η προσαρμοστικότητα στις δυσκολίες της αγοράς είναι χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του. Επικοινωνεί σε Αγγλικά, Γαλλικά και Αραβικά.
Marketing Manager FMCG
Marketing Manager με 12ετή υπηρεσία σε Consumer & Trade/Channel Marketing, σε μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες. Με ευρεία γκάμα αρμοδιοτήτων σε περισσότερα από 5 brands διαφορετικών μεγεθών, για 2,5 έτη σε ρόλο διαχείρισης κατηγορίας και portfolio μαρκών σε 2 χώρες και με διαχείριση ομάδας 4 direct report. Μεγάλη εμπειρία σε στρατηγική κατηγορίας & μαρκών, portfolio management, integrated communication campaigns, market research, παραδοσιακά and digital/social media, new product development, promotions και events. Οργάνωση και διαχείριση budget έως 6 εκ. €. Αποδεδειγμένη θετική μεταβολή των σημαντικών δεικτών των μαρκών, αύξηση της κερδοφορίας τους, αλλά και πολλά βραβεία για τα αποτελέσματα και τις καμπάνιες τους. Με δυνατά ηγετικά, οργανωτικά & επικοινωνιακά skills, με υψηλό δείκτη ενσυναίσθησης και αφοσίωση στα αποτελέσματα, με πάθος και ενθουσιασμό. Κύριο πτυχίο BBA, BSc in Marketing & Double Major Dance.
Call Center Team Leader
Ανώτερο Στέλεχος τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, με εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στην εξυπηρέτηση, και ως σύμβουλος πωλήσεων. Έχει συμβάλει ενεργά στην επίτευξη των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων (ΚPI’s,SLA’s) των τμημάτων εξυπηρέτησης, όλων των – πολυεθνικών- εταιρειών στις οποίες έχει απασχοληθεί. Ο υποψήφιος διαθέτει εμπειρία διαχείρισης πολυάριθμων ομάδων, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι η συμβολή του στην ανάπτυξη και εξέλιξη των μελών της ομάδας του, προσπαθώντας συνεχώς να ενισχύει τις δεξιότητες τους. Είναι επικοινωνιακός, ευγενικός, προσηλωμένος στο αποτέλεσμα αλλά πάντα με ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά μιλά καλά Αγγλικά και επιμορφώνεται συνεχώς στον τομέα του, παρακολουθώντας σεμινάρια Sales και After Sales servicing.


Η αξιολόγηση έχει σχεδιαστεί για τη μέτρηση ορισμένων χαρακτηριστικών ή διαστάσεων της προσωπικότητας ενός ατόμου. Πιο συγκεκριμένα, βασίζεται στη θεωρία 5 Παραγόντων "Big Five/Five Factor Model" η οποία κατηγοριοποιεί διαστάσεις της προσωπικότητας, όπως η εξωστρέφεια (extraversion), ειλικρίνεια (openness), συναισθηματική σταθερότητα (emotional stability) και την θέληση του ατόμου να είναι συνεργατικός και ευχάριστος απέναντι στους άλλους (agreeableness). Αυτά τα χαρακτηριστικά, φαίνεται να παραμένουν σχετικά σταθερά καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του υποψήφιου, τα οποία είναι επίκτητα, επηρεάζονται ωστόσο και από το εξωτερικό περιβάλλον.
Το εργαλείο JPPI αξιολογεί και προβλέπει τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι υποψήφιοι μπορούν να συμπεριφέρονται σε συγκεκριμένες καταστάσεις ζωής και εργασίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω ερωτηματολογίου, χωρίς να υπάρχει προκαθορισμένο χρονικό περιθώριο ολοκλήρωσης του ενώ δεν υπάρχουν λανθασμένες απαντήσεις εφόσον δεν μετρά τεχνικές δεξιότητες.