Collection Agents

Εταιρεία

Η ManpowerGroup, για λογαριασμό πελατών της, μεγάλων Δικηγορικών Ομίλων και Φορέων που εδρεύουν στην Αθήνα, αναζητά επικοινωνιακούς υποψηφίους, για κάλυψη θέσεων Collection Agents.

Απασχόληση: Πενθήμερη απασχόληση, 40 ώρες εβδομαδιαίως

Περιγραφή

Είσαι επικοιωνιακός και σου αρέσει η επαφή με τον κόσμο;
Διαθέτεις διαπραγματευτικές ικανότητες και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων;
Τώρα μπορείς να απασχοληθείς σε Δικηγορικούς Ομίλους ή Τραπεζικούς Φορείς!
Καθήκοντα:
Ο κάτοχος της θέσης θα αναλάβει την τηλεφωνική επικοινωνία με οφειλέτες, με σκοπό την ενημέρωση και διευθέτηση εκκρεμοτήτων τους.

Προφίλ Υποψήφιου:
• Απόφοιτοι ΑΕΙ / ΤΕΙ / Λυκείου
• Απαραίτητη εμπειρία σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου ή διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών & επίλυσης προβλημάτων
• Αναπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές δεξιότητες
• Προσανατολισμός στην βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και συστημάτων

Πακέτο Αποδοχών:
• Σταθερός Μηνιαίος Μισθός βάσει εμπειρίας και αντίστοιχων προσόντων
• Ανταγωνιστικό bonus βάσει επίτευξης στόχου
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

Τόπος Εργασίας:

grecia

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

04/07/2019

Κωδικός Εργασίας:

200159

Προβολές:

2228

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

5
 
 

Collection Agents

grecia
04/07/2019
200159
2228
5

Εταιρεία

Η ManpowerGroup, για λογαριασμό πελατών της, μεγάλων Δικηγορικών Ομίλων και Φορέων που εδρεύουν στην Αθήνα, αναζητά επικοινωνιακούς υποψηφίους, για κάλυψη θέσεων Collection Agents.

Απασχόληση: Πενθήμερη απασχόληση, 40 ώρες εβδομαδιαίως

Περιγραφή

Είσαι επικοιωνιακός και σου αρέσει η επαφή με τον κόσμο;
Διαθέτεις διαπραγματευτικές ικανότητες και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων;
Τώρα μπορείς να απασχοληθείς σε Δικηγορικούς Ομίλους ή Τραπεζικούς Φορείς!
Καθήκοντα:
Ο κάτοχος της θέσης θα αναλάβει την τηλεφωνική επικοινωνία με οφειλέτες, με σκοπό την ενημέρωση και διευθέτηση εκκρεμοτήτων τους.

Προφίλ Υποψήφιου:
• Απόφοιτοι ΑΕΙ / ΤΕΙ / Λυκείου
• Απαραίτητη εμπειρία σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου ή διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών & επίλυσης προβλημάτων
• Αναπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές δεξιότητες
• Προσανατολισμός στην βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και συστημάτων

Πακέτο Αποδοχών:
• Σταθερός Μηνιαίος Μισθός βάσει εμπειρίας και αντίστοιχων προσόντων
• Ανταγωνιστικό bonus βάσει επίτευξης στόχου
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον