After Sales Manager

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη, μεγάλης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της εισαγωγής και διανομής ειδών επαγγελματικής χρήσης αναζήτα έναν After Sales Support Manager

Περιγραφή

Ο/Η κάτοχος του ρόλου θα είναι υπεύθυνος/η για:

•Παρακολούθηση και συντονισμό της καθημερινής ροής εργασιών του Τμήματος
•Καθημερινή επικοινωνία με τον Εξωτερικό Συνεργάτη, καταγραφή, παρακολούθηση των εισερχόμενων τεχνικών ζητημάτων και follow up
•Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με τεχνικές βλάβες που προκύπτουν
•Επίβλεψη και αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου τεχνικών στην Ελλάδα
•Βελτίωση και εισήγηση νέων διαδικασιών στο Τμήμα
•Διασφάλιση υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας όσον αφορά τις υπηρεσίες συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης
•Παρακολούθηση εταιρικών συμβάσεων και εγγυητικών όρων και άμεση αντικατάσταση εξαρτημάτων
•Παρακολούθηση Inventory ανταλλακτικών
•Παρακολούθηση πορείας πωλήσεων και κύκλου ζωής προϊόντος

Απαιτούμενα Προσόντα:

•Πτυχίο ΤΕΙ με Ηλεκτρολογική ή / Μηχανολογική Κατεύθυνση
•Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση ιδανικά από το χώρο επαγγελματικού εξοπλισμού εστίασης
•Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
•Διαθεσιμότητα για επαγγελματικά ταξίδια

Ικανότητες και Δεξιότητες:

•Υψηλό αίσθημα ευθύνης
•Μεθοδικότητα, συνέπεια
•Οργανωτικές ικανότητες
•Άριστη διαχείριση χρόνου
•Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα

Τόπος Εργασίας:

grecia

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

21/01/2019

Κωδικός Εργασίας:

200290

Προβολές:

471

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

After Sales Manager

grecia
21/01/2019
200290
471
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη, μεγάλης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της εισαγωγής και διανομής ειδών επαγγελματικής χρήσης αναζήτα έναν After Sales Support Manager

Περιγραφή

Ο/Η κάτοχος του ρόλου θα είναι υπεύθυνος/η για:

•Παρακολούθηση και συντονισμό της καθημερινής ροής εργασιών του Τμήματος
•Καθημερινή επικοινωνία με τον Εξωτερικό Συνεργάτη, καταγραφή, παρακολούθηση των εισερχόμενων τεχνικών ζητημάτων και follow up
•Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με τεχνικές βλάβες που προκύπτουν
•Επίβλεψη και αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου τεχνικών στην Ελλάδα
•Βελτίωση και εισήγηση νέων διαδικασιών στο Τμήμα
•Διασφάλιση υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας όσον αφορά τις υπηρεσίες συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης
•Παρακολούθηση εταιρικών συμβάσεων και εγγυητικών όρων και άμεση αντικατάσταση εξαρτημάτων
•Παρακολούθηση Inventory ανταλλακτικών
•Παρακολούθηση πορείας πωλήσεων και κύκλου ζωής προϊόντος

Απαιτούμενα Προσόντα:

•Πτυχίο ΤΕΙ με Ηλεκτρολογική ή / Μηχανολογική Κατεύθυνση
•Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση ιδανικά από το χώρο επαγγελματικού εξοπλισμού εστίασης
•Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
•Διαθεσιμότητα για επαγγελματικά ταξίδια

Ικανότητες και Δεξιότητες:

•Υψηλό αίσθημα ευθύνης
•Μεθοδικότητα, συνέπεια
•Οργανωτικές ικανότητες
•Άριστη διαχείριση χρόνου
•Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα