Account Manager

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρείας παροχής λύσεων και υπηρεσιών πληροφορικής αναζητά υποψήφιο να καλύψει τη θέση του Account Manager. Ο Account Manager θα είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση και ανάπτυξη πελατολογίου με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών εξυπηρέτησης στους πελάτες.

Περιγραφή

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ

• Διαχειρίζεται το υπάρχον πελατολόγιο κι ευθύνεται για την ανάπτυξη νέου
• Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και ενημερώνεται για τις εξελίξεις της αγοράς και για τις εξελίξεις των προϊόντων
• Διασφαλίζει την τακτική τηλεφωνική επικοινωνία και τις περιοδικές επισκέψεις στους πελάτες ευθύνης του
• Δημιουργεί και αποστέλλει προσφορές σε πελάτες
• Αναγνωρίζει ευκαιρίες και προτείνει κατηγορίες προϊόντων και προωθητικές ενέργειες που μπορούν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της εταιρείας

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Προϋπηρεσία 2-3 χρόνια σε ανάλογη θέση
• Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

• Δυναμισμός και επικοινωνιακές δεξιότητες
• Υψηλό αίσθημα ευθύνης κι έμφαση στη λεπτομέρεια
• Αυτό-παρακίνηση, ενθουσιασμός και πάθος
• Ισχυρό ομαδικό πνεύμα, λήψη πρωτοβουλιών και καινοτόμος σκέψη

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:

• Ικανοποιητικό πακέτο παροχών και πρόσθετο bonus
• Σταθερό κι οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
• Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης

Τόπος Εργασίας:

grecia

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

03/05/2019

Κωδικός Εργασίας:

100191

Προβολές:

310

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Account Manager

grecia
03/05/2019
100191
310
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρείας παροχής λύσεων και υπηρεσιών πληροφορικής αναζητά υποψήφιο να καλύψει τη θέση του Account Manager. Ο Account Manager θα είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση και ανάπτυξη πελατολογίου με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών εξυπηρέτησης στους πελάτες.

Περιγραφή

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ

• Διαχειρίζεται το υπάρχον πελατολόγιο κι ευθύνεται για την ανάπτυξη νέου
• Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και ενημερώνεται για τις εξελίξεις της αγοράς και για τις εξελίξεις των προϊόντων
• Διασφαλίζει την τακτική τηλεφωνική επικοινωνία και τις περιοδικές επισκέψεις στους πελάτες ευθύνης του
• Δημιουργεί και αποστέλλει προσφορές σε πελάτες
• Αναγνωρίζει ευκαιρίες και προτείνει κατηγορίες προϊόντων και προωθητικές ενέργειες που μπορούν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της εταιρείας

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Προϋπηρεσία 2-3 χρόνια σε ανάλογη θέση
• Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

• Δυναμισμός και επικοινωνιακές δεξιότητες
• Υψηλό αίσθημα ευθύνης κι έμφαση στη λεπτομέρεια
• Αυτό-παρακίνηση, ενθουσιασμός και πάθος
• Ισχυρό ομαδικό πνεύμα, λήψη πρωτοβουλιών και καινοτόμος σκέψη

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:

• Ικανοποιητικό πακέτο παροχών και πρόσθετο bonus
• Σταθερό κι οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
• Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης